Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi "trgovina") upravlja podjetje Topatlet, Samo Rakuša s.p., Ulica Jana Husa 21, 1000 Ljubljana, z matično številko: 3613402000. Podjetje je na podlagi prvega odstavka 76. člena zakona o davku na dodano vrednost, davčni zavezanec z ID za DDV SI52478912. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem Topatlet Samo Rakuša s.p. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu Topatlet Samo Rakuša s.p., Ulica Jana Husa 21, 1000 Ljubljana. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).


Dostopnost informacij

Kupcu zagotavljamo dostopnost informacij še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba. Informacije, ki so vam vedno dostopne:
- podatki o podjetju Topatlet Samo Rakuša s.p. (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka),
- kontaktni podatki, ki vam omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon, naslov),
- bistvene lastnosti artiklov
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi za nakup na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje in stroške dostave (način, kraj in rok dostave),
- cene so jasno in nedvoumno določene ter prikazane z in brez davka, stroški dostave
- načini plačila in prevzema artikla
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Cene

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike in neregistrirane uporabnike (nakup kot gost).
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila pod navedenimi načini plačila na strani spletne trgovine.
Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocojska koda se seštevata.
Kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Na prevzemnem mestu so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine. Vse objavjene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV.
 
Slike

Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja ali lastnosti artikla!


Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Topatlet Samo Rakuša s.p. in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko kupcu pošljemo prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so veljavne vse v sporočilu navedene cene in pogoji, ki veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je vedno dostopna tudi registriranim uporabnikom preko njihovega uporabniškega profila.
Izdaja računa
Ob dostavi naročenih artiklov kupcu dostavimo tudi natisnjen račun. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je lahko časovno in/ali količinsko omejena.

Uporaba kode za popust:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izpolnite podatke in kliknite na polje »uporabite kupon«. V polje vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb »uporabite kupon«. Ob enem naročilu je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.


Postopek obveščanja o nakupu

Naročilo
Po oddaji naročila prejme kupec obvestilo s povzetkom naročenih izdelkov in izbranimi opcijami plačila ter dostave po elektronski pošti. Uporabnikom so na spletni strani v uporabniškem profilu vselej dostopne vse podrobnosti o statusu in vsebini vsakega naročila. Vaše naročilo bomo v delovnem času pregledali, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrnili. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave lahko pokličemo kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali e-mail. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi vas bomo o tem obvestili po e-mailu. Ne prevzemamo nobene odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih nimamo na zalogi v lastnem skladišču.

Naročilo je odpremljeno ali pripravljeno za osebni prevzem
Naročene artikle bomo pripravili za dostavo oz osebni prevzem v najkrajšem možnem času. O tem bomo sproti obveščali naročnika po elektronski pošti. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko + 386 41 362 191 ali po e-mailu na naslov info@topatlet.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, lahko pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema, pa kupec svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
 
Pravica do odstopa od nakupa

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo z nedvoumno izjavo o odstopu nakupa nam pošljite po e-pošti na info@topatlet.si. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.
Vračilo prejetega plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 14 dni od prejema vrnjenih izdelkov. V primeru odprtih terjatev, si pridržujemo pravico do izvedbe pobota skladno z Obligacijskim zakonom.
Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Vračilo za pravne osebe
Če ste račun prejeli na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev.
Poškodovane pošiljke
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri dostavni službi. Pri Pošti Slovenije je postopek tak, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko, a najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Če vam je pošiljko dostavilo podjetje GLS na poškodbo nemudoma opozorite kurirja.


Komunikacija z uporabniki

Pritožbe in spori
Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavljamo učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko + 386 41 362 191, pošljite elektronsko sporočilo na info@topatlet.si ali nam pišite na naslov Topatlet, Samo Rakuša s.p., Ulica Jana Husa 21, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Upoštevamo določila Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (SRPS) in v skladu s 32. členom tega zakona v splošnih pogojih priznava Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje.
 
S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.
Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Morebitna oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.
 
Ocene in mnenja

Mnenja in ocene so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Spletna trgovina omogoča, da mnenje napiše katerikoli obiskovalec spletne trgovine a ga pred dokončno objavo pregledamo. Objavili ne bomo mnenj in/ali ocen, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni, ali ki po naši oceni škodijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja in/ali ocene se avtor izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Pridržujemo si pravico vsebino mnenja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namene, ki so v poslovnem interesu podjetja Topatlet, Samo Rakuša s.p., vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenaša na lastnika spletne trgovine.


Omejitev odgovornosti


Po svojih najboljših močeh se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da jih ne uspemo pravočasno ažurirati. V takem primeru, bomo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Topatlet, Samo Rakuša s.p. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prav tako ne odgovarjamo za informacije v mnenjih in se omejujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdili oziroma sklenili pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.